کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: اگر قرار است غایبان در اردوی تیم ملی حضور نداشته باشند باید این قانون برای
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مظاهری پس از دعوت نشدن به اردوی تیم ملی بوکس:
قانون باید برای همه یکسان باشد/ تابع تصمیمات مسئولان فدراسیون هستم

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: اگر قرار است غایبان در اردوی تیم ملی حضور نداشته باشند باید این قانون برای همه یکسان باشد نه اینکه برخی‌ها را دعوت کنند و تفاوت میان دیگران قائل شوند.

خبرگزاری فارس: قانون باید برای همه یکسان باشد/ تابع تصمیمات مسئولان فدراسیون هستم

بمسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوکس از روز شنبه هفته گذشته به میزبانی استان البرز و در سالن انقلاب آغاز پیگیری شد. در این دوره از مسابقات 189 مشتزن از 31 استان حضور پیدا کرده‌ بودند. این رقابت‌ها روز چهارشنبه به پایان  رسید و کادر فنی اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کردند که در میان اسامی اعلام شده نامی از غایبان در مسابقات انتخابی وجود ندارد.

علی مظاهری  در مورد دعوت نشدن به اردوی تیم ملی بوکس، اظهار داشت: با خبر شدم که اسامی بوکسورهای راه یافته به اردوی تیم ملی اعلام شده، اما غایبان در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند. البته من از ناحیه کمر مصدوم بودم و نتوانستم در این رقابت‌ها وارد رینگ شوم، اما به عنوان سرمربی تیم کرمانشاه در این مسابقات حضور پیدا داشتم.

وی افزود: اگر قرار است غایبان در اردوی تیم ملی حضور نداشته باشند باید این قانون برای همه یکسان باشد نه اینکه برخی‌ها را دعوت کنند و تفاوت میان دیگران قائل شوند. من یک بار گفتم باز هم می‌گویم غیبت ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی کشور در کیفیت انتخابی‌ها تأثیر منفی گذاشته بود. امیدوارم که غیبت با تجربه ها در ترکیب تیم ملی در مسابقات بین المللی تأثیرگذار نباشد.

مظاهری در پاسخ به این سؤال که با این حساب شما بازی‌های آسیایی اینچئون را از دست خواهید داد یا خیر؟ گفت: بنده تابع تصمیم مسئولان فدراسیون هستم. اگر آنها به این باور رسیده‌اند که غایبان در مسابقات قهرمانی کشور دیگر جایی در اردوی تیم ملی ندارند من هم حرفی ندارم، اما ای کاش مسئولان فدراسیون دلایل غیبت بوکسورها در مسابقات قهرمانی کشور را هم جویا می‌شدند.

وی در ادامه گفت: ما تا بازی‌های آسیایی اینچئون 10 ماه فرصت داریم و با توجه به اینکه جامعه ورزش از بوکس انتظار کسب مدال در مسابقات را دارند با نفراتی که به اردوها راه یافته‌اند کار سختی پیش رو دارند.

مظاهری در ادامه خاطر نشان کرد: طی چند روز گذشته رئیس فدراسیون بوکس برای افتتاحیه خانه بوکس استان کرمانشاه حضور پیدا کرده بود، اما در آنجا نتوانستم در مورد این موضوع با او صحبت کنم. ناطق نوری تنها در مورد اینکه تصمیم گرفته شده نفرات غایب در مسابقات قهرمانی کشور به اردوها دعوت نشوند صحبت کرد و دیگر هیچ حرفی نزد، حالا من هم امیدوارم مقصودی و کادر فنی تیم ملی در پایان تصمیم نهایی را بگیرند و اگر صلاح دانستند پس از گوش دادن صحبت‌های ما در مورد نفرات غایب تصمیم بگیرند. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود تیم ملی باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 623
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 629
بازدید ماه : 741
بازدید کل : 13141084
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7